به مناسبت شب یلدا: بازدید دانشجویان دانشگاه علم و فرهنگ از آسایشگاه سالمندان کهریزک

جمعی از دانشجویان دانشگاه علم و فرهنگ به مناسبت شب یلدا و به همت کانون فرهنگی و هنری پرتو مهر، از آسایشگاه سالمندان کهریزک سه‌شنبه ۲۸آذرماه بازدید کردند.

جمعی از دانشجویان دانشگاه علم و فرهنگ دراقدامی داوطلبانه،با تهیه اقلام پذیرایی یلدایی و بسته‌بندی آن‌ها، با حضور در مؤسسه خیریه کهریزک با مددجویان این آسایشگاه دیدار کردند و یلدای باستانی را به آن‌ها تبریک گفتند.
دانشجویان با حضور در بخش‌های مختلف مختص مددجویان آقا و خانم، نمایشگاه آثار معلولین و کارگاه‌های تولیدی ساکنین آسایشگاه با مددجویان گفتگو کردند .
کارشناسان روابط عمومی این مؤسسه با بیان تاریخچه فعالیت‌های شان، دانشجویان را با اهداف و شیوه عملکرد مؤسسه و بانیان و حامیان آن آشنا کردند. همچنین، دانشجویان با حضور در مزار زنده‌یاد دکتر محمدرضا حکیم‌زاده و اشرف قندهاری، بنیانگذاران این مجموعه خیریه، نام و یاد این انسان‌های بزرگ را گرامی داشتند.
گفتنی است، مؤسسه خیریه کهریزک یا آسایشگاه معلولین و سالمندان کهریزک یکی از مراکز مهم درمانی و توان‌بخشی خیریه در کشور است که در جنوب تهران و در نزدیکی شهر کهریزک بنا شده‌ است. این مرکز امروزه با بخش‌های بهداشتی، درمانی، توان‌بخشی، آموزشی و امور فرهنگی و ورزشی در خدمت مددجویان است.